Bijns zover - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Sophie Wolterink - WaarBenJij.nu Bijns zover - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Sophie Wolterink - WaarBenJij.nu

Bijns zover

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sophie

19 Mei 2009 | Nederland, Rijswijk

Hoi allemaal,

Het is bijna zover nog een klein maandje en dan zit ik voor precies 10 weken in Duitsland.
Ik heb er ontzettend veel zin om eraan te beginnen en ik hoopp dat jullie mij een beetje blijven volgen.

X Sophie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rijswijk

mijn Duitsland stage

Recente Reisverslagen:

19 Mei 2009

Bijns zover
Sophie

Actief sinds 19 Mei 2009
Verslag gelezen: 77
Totaal aantal bezoekers 8886

Voorgaande reizen:

30 November 2010 - 27 Januari 2011

Kappl, Oostenrijk

01 Mei 2010 - 29 September 2010

Mijn New York stage

20 Juni 2009 - 30 Augustus 2009

mijn Duitsland stage

Landen bezocht: