2 weken alweer - Reisverslag uit Kappl, Oostenrijk van Sophie Wolterink - WaarBenJij.nu 2 weken alweer - Reisverslag uit Kappl, Oostenrijk van Sophie Wolterink - WaarBenJij.nu

2 weken alweer

Door: sophie

Blijf op de hoogte en volg Sophie

16 December 2010 | Oostenrijk, Kappl

Hallo allen,

Ik zit alweer twee weken in Oostenrijk. Waarvan 10 dagen de Anwertercursus in St. Anton. Die ik net niet heb gehaald met een onderdeeltje in het thoerie. Ik heb mij niet yo veel kunnen laten horen omdat ik geen internet heb in Kappl in mijn huisje dus reisverslagen moeten vanuit internet cafes geschreven moeten worden!

De anwerter was onwijs leerzaam, maar ook ontzettend vermoeiend! Je moet alles opnieuw leren en ook proberen. Op examen dag moesten we voor skien en het theorie maken, had bijna alles goed gemaakt behalve een onderdeel niet! Dus gezakt!

Het is ontzettend geyellig hier in Kappl! Het huis zit gister helemaal vol en heb ook met skileraren pak in Kappl geskiet en zijn met acht man uit eten geweest. Het apres skien ontbreekt natuurlijk ook niet! Het is nog een beetje stil in Kappl, maar dat komt dit weekend helemaal goed als het in Nederland kerstvakantie is.

Ik ben niu in ischgl met Carmen en Bonnie, een beetje rondbanjeren en dus interneten. Vermaak met prima hier en leuke mensen, overal spierpijn door het skien, aardige apres ski en natuurlijk heel veel skien!!!!

Elke dinsdag doen wij mee aan een ski show en aankomende dinsdag moeten Carmen, Bonnie en ik met yijn drien op een ski naar beneden skien, help!!!!!

Volgens mij zijn jullie wel weer een beetje op de hoogte van hoe het hier gaat!
Een ding is zeker: ik ga mij prima vermaken heir!!!

Kusje vanuit Oostenrijk

  • 16 December 2010 - 13:10

    Stefanie:

    hey soof
    klinkt goed, dus jij bent nu skilerares lol, mag je die toets overmaken? of dat niet
    nou have fun!!!!

    groetjes steef brent toby en alex

  • 17 December 2010 - 09:28

    Marjan Vuijst:

    Hallo Sophie,
    Leuk om van je te horen en fijn dat je het zo naar je zin hebt! Jammer van dat ene examenonderdeeltje, mar ja....
    Ik kijk nu naar buiten (heb net het kerstontbijt met mijn klas achter de kiezen en we gaan zó bowlen) dan zie ik een witte wereld. Het sneeuwt dus in Den Haag!!! Sterkte met de drukte die nu komt, fijne kerstdagen en alle goeds voor 2011 (met diploma. toch?!!!)
    groeten aan Carmen en Bonnie, tot het volgende verslag.....

    Mevr. Vuijst

  • 18 December 2010 - 13:04

    Rosa:

    fijn dat het goed gaat
    ik hoop dat de spierpijn snel over gaat

    groetjes van Rosa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Kappl

Kappl, Oostenrijk

Recente Reisverslagen:

30 Januari 2011

Thuis

17 Januari 2011

2011

16 December 2010

2 weken alweer
Sophie

Actief sinds 19 Mei 2009
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 8871

Voorgaande reizen:

30 November 2010 - 27 Januari 2011

Kappl, Oostenrijk

01 Mei 2010 - 29 September 2010

Mijn New York stage

20 Juni 2009 - 30 Augustus 2009

mijn Duitsland stage

Landen bezocht: