2011 - Reisverslag uit Kappl, Oostenrijk van Sophie Wolterink - WaarBenJij.nu 2011 - Reisverslag uit Kappl, Oostenrijk van Sophie Wolterink - WaarBenJij.nu

2011

Door: sophie

Blijf op de hoogte en volg Sophie

17 Januari 2011 | Oostenrijk, Kappl

Hoi allemaal,

En dan zitten we weer in het jaar 2011!!! En hebben we er weer een jaar erop zitten!
Mijn eerste jaar waar ik kerst en nieuw jaar niet met mijn familie heb gevierd, raar, maar ik heb echt een onwijs leuke feestdagen gehad. Op kerst avond ben ik met de nu wel redelijke hechte vrienden groep uit eten en zijn we met nog drie andere mensen naar isschl gegaan om uit te gaan. Eerste en tweede kerst waren niet echt bijzonder en moest ik, helaas, gewoon werken.
De dagen erna waren was het voorbereiden op nieuw jaars avond. Dat in onze vaste bar altijd een grote happening is. Vuurwerk gekocht en behoorlijk wat drank en ik moet zeggen het was een zeer geslaagd nieuw jaar!! Veel van mensen van de skischool en de locals die we hebben leren kennen tijdens de kerstvakantie toen ze mee hielpen met werken.
Helaas moest ik wel de volgende morgen werken, wat niet zo erg een pretje was!

Heb ook een aardige verkoudheid gehad, maar dat kan je bijna niet vermijden als je hier een heel seizoen zit!

Voor de rest is het nu redelijk veel op stap met de vaste medewerkers bij de ski school en waar het ook steeds gezelliger wordt.

De afgelopen weken heb ik veel met klein kinder gewerkt. Dat zijn kinderen tot en met vijf jaar die nog nooit hebben geskied en als er een paar goed kunnen remmen nemen we ze apart en gaan we van de 'echte' skipiste af, wat gewoon een klein weitje is. Heb ook al een paar keer prive les gegeven, dat vond ik wat minder.

Gisteren heb ik mijn herkansing gehad in Fiss voor mijn Anwärter GEHAALD!!! ben super blij mee!

Een ding is zeker: ik heb het onwijs naar mijn zin hier!
Volgens mij heb ik jullie weer redelijk bij gepraat!

X

  • 17 Januari 2011 - 20:55

    Caro:

    Wat goed dat je het examen hebt gehaald Sophie, gefeliciteerd! Hoop gauw weer wat te lezen van je,

    xxx

  • 18 Januari 2011 - 08:23

    Margaret :

    Yohhh Gratuliert met je diploma! Goed werk, Fie.
    Enne je verveelt je geloof ik niet, Kappl is toch niet zo swingend, je moet voor de 'echte' apres ski toch naar Isgchl.... leuk dorp.


  • 21 Januari 2011 - 11:28

    Mevr. Vuijst:

    Hallo Sophie,

    Het is wel wat laat, maar toch nog de allerbeste wensen voor 2011. Een belangrijk jaar, met diploma, hoop ik!!
    Van harte gefeliciteerd met het behalen van het Anwärter-examen. Na alle sneeuw die wie hier gehad hebben, is het nu weer vnl. een grijze, natte wereld. Heel af en toe een dag met een blauwe hemel. Tsja, .... je weet hoe het is.
    Veel succes en plezier (dat zit wel goed, geloof ik) verder.

    Hartelijke groet,

    mevr. Vuijst

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Kappl

Kappl, Oostenrijk

Recente Reisverslagen:

30 Januari 2011

Thuis

17 Januari 2011

2011

16 December 2010

2 weken alweer
Sophie

Actief sinds 19 Mei 2009
Verslag gelezen: 63
Totaal aantal bezoekers 8871

Voorgaande reizen:

30 November 2010 - 27 Januari 2011

Kappl, Oostenrijk

01 Mei 2010 - 29 September 2010

Mijn New York stage

20 Juni 2009 - 30 Augustus 2009

mijn Duitsland stage

Landen bezocht: