Summer baby - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Sophie Wolterink - WaarBenJij.nu Summer baby - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Sophie Wolterink - WaarBenJij.nu

Summer baby

Door: Sophie

Blijf op de hoogte en volg Sophie

05 Juli 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hallo,

Weer eens een verhaal vanuit het warme New York!
En met warm bedoel ik ook echt serieus warm het is echt niet uit te houden!!! En de ac bij de receptie heeft het gisteren ook begeven, dus werk als twee dagen in een benuawde receptie:(
Maar voor de rest is het veel genieten en de receptie diensten worden steeds makkelijker.
Nog ongeveer 20 dagen en flo, ell en mam zijn een paar dagen hier in New York!! Waar ik echt super veel zin in heb.
Naarmate ik hier verblijf wordt hier steeds meer gewoon. Ik alle mensen uit winkeltjes in de omgeving te kennen en ik krijg steeds meer het idee dat ik hier al zowat mijn hele leven woon.
Mijn engels is er ook stukken op vooruit gegaaan. Er zijn hier voor de zomerperiode vrij veel nederlanders en ik spreek er al automatisch engels doorheen.Maar het is nu wel leuk met Nederland in de halve finale en eindelijk speelt Nederland op een redelijke tijd voor namelijk 2.30 's middags en normaal was het 10 uur 's ochtends of half zeven 's morgens.
Wel mis ik onwijs mijn eigen kamer, de ruimte voor mijzelf.
Veder is er op onze verdieping overleden(niet al te erg schrikken, het was een i=ousw man en hij woonde daar)
Fatima is helaas vertrokken, mis het wel een nederlander in de kamer.

Maar ik nu uitchecken op werk ik ben bijna klaar, jippie!!!!!:)

  • 06 Juli 2010 - 08:28

    Marjan Vuijst:

    Hallo Sophie,

    Eindelijk dan eens een reactie van mijn kant. Ik heb je verhalen met belangstelling gelezen en ik vind het heel leuk, dat je het zo naar je zin hebt in New York. En ja, het is echt een fantastische stad,he?! Zo bruisend, altijd zo veel te doen en dan-niet onbelangrijk- aardige, vriendelijke en behulpzame mensen. Fijn dat je Engels zo vooruit gaat en de receptiewerkzaamheden gaan je dus ook steeds makkelijker af. Mijn jongste zoon is een paar weken geleden naar de USA vertrokken. Hij werkt in een summercamp in New York State en ook hij mailde over het mooie weer en het voetbal. Hij heeft zondag a.s. een vrije dag opgenomen, omdat hij er zeker van is dat Nederland vandaag wint.
    Heb je tijd om het e.a. in New York te bekijken of ben je daar op je vrije dag vaak te moe voor? Ik las in een van je verslagen dat je naar Coney eiland bent geweest: leuk hé, die vergane glorie en de houten achtbaan!!
    De Oranje-gekte in dit land is onvoorstelbaar: ik denk dat het vanavond doodstil zal zijn op staat, behalve natuurlijk op de pleinen van de grote steden waar mensen op grote schermen naar het voetbal kunnen kijken. Heb je nog wat van Wimbledon gezien? Ik vond het deze keer over het algemeen niet echt super spannend. Ik zit nu nog even op, school....de vakantie is begonnen, maar ik moet nog heel veel opruimen. Dus....ik ga nu aan de slag!
    Dag Sopie, ik wens je het allerbeste en tot het het volgende verslag.

  • 06 Juli 2010 - 21:40

    Mammie:

    Ha lif summerbabeje,

    wat een mooi beicht. Hiera was het vanavond Oranje: Minne, Thomas en Thomas en Nils. Was wel genieten die wedstrijd! Probeer je almaar te bellen maar zonde succes. Het is hier ook echt zomer en in huis ia het zonder airco gewoon lekker koel...

    Wij verheugen ons ook erg op een weerzien met jou. Meer dan zelfs. Dikke kuss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Sophie

Actief sinds 19 Mei 2009
Verslag gelezen: 2263
Totaal aantal bezoekers 8884

Voorgaande reizen:

30 November 2010 - 27 Januari 2011

Kappl, Oostenrijk

01 Mei 2010 - 29 September 2010

Mijn New York stage

20 Juni 2009 - 30 Augustus 2009

mijn Duitsland stage

Landen bezocht: