eerste week - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Sophie Wolterink - WaarBenJij.nu eerste week - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Sophie Wolterink - WaarBenJij.nu

eerste week

Door: Sophie

Blijf op de hoogte en volg Sophie

09 Mei 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hoi allemaal,

Laat ik jullie maar weer eens wat weten.
De tijd gaat toch sneller dan je denkt, want ik zit hier alweer een week en heb al gewoon gewerkt.
Op het moment heb ik het echt gezzellig! Alleen eerder deze week ben ik verkouden geworde, waarschijnlijk door het vliegtuig waar 8 acht uur lang de airco aan stond en ik ook heimwee kreeg. Maar echt de collega's zijn zo leuk en aardig ze proberen mij zo veel mogelijk op mijn gemak te voelen. Hier is het een grote famillie en mam ik kan ook mijn spaans oefenen, omdat er heel veel mensen uit de dominicaanse republiek zijn.

Deze week heb ik al aardig wat gezien. Zo ben ik op time square geweest en even in central park rond gelopen. Gisteren een heuse house party mee gemaakt in de Bronx wat echt super was!!

Het werken achter de receptie is nu nog wel te doen. Ik ben nu vooral aan het leren hoe het allemaal gaat.

X Sophie

  • 09 Mei 2010 - 20:08

    Margaret:

    He Sophie, ff wennen, maar in the big apple gebeurt teveel om aan thuis te denken. fijn te horen dat je je draai hebt kunnen vinden, have fun! NYC the city that never sleeps . . . . kom jij wel aan slaap toe :-).

  • 09 Mei 2010 - 20:10

    Oom Pim & Tante Cock:

    Pffff, jij wordt echt een vrouw van de wereld!Echt bijzonder dat je dit op jouw leeftijd allemaal meemaakt.
    Wel fijn dat je zulke aardige mensen om je heen hebt. Het lijkt ons behoorlijk pittig; zo in je eentje, zo ver van huis. Het is natuurlijk wél heel leerzaam en goed voor je persoonlijke ontwikkeling, bla, bla, bla. Maar écht super dat je deze kans hebt.
    We vinden het leuk om de hoogte te blijven.
    Succes, nog veel plezier.
    Wordt vervolgd,XXX

  • 09 Mei 2010 - 20:16

    Maarten:

    Dag lieverd, klinkt goed allemaal. Ziek is minder natuurlijk maar ik bedoel de mensen om je heen die je zo bijstaan. Hopelijk straks nog even skypen, ga wel 11 uur Nederlandse tijd off line.
    Kus van je vader

  • 09 Mei 2010 - 21:12

    Yvonne Mammie:

    Ha lieverd,

    Ellinore staat haar tractatie te maken voor morgen op school. Floris helpt haar en is ook weer helemaal terug' waarom laat je zoveel meiden logeren?' Gisteren een huis vol vrienden en vriendinnen van Ell die niet zoals onze gasten allemaal aan de grote tafel gaan zitten, maar alle dertig propten ze zixh in de hoek bij de haard. Uiteraard moest ik weg...dat heb ik ook even gedaan nadat we 2,5 kilo patat hadden gebakken, 24 hotdogs gemaakt, pannenkoeken gebakken en wat al niet: naar Hans Gertsen die een feestje had dus dat kwam mooi uit.En er bleven er dus zeven slapen: jouw kamer drie, Ell's kamer twee en twee in Floris' bed: twee bij mij.
    Mijn moederdag (hi hi) begon met lekker dweilen, vergaderen (over het collegeakkoord) ontbijtjes maken, even naar oma en toen weer nakijken. Er komt een einde aan de stapel! Vanavond had Ell weer een BBQ dit keer bij Shola.

    Heerlijk dat je het zo goed hebt en dat het team zo warm is. Is het Nederlandse meisje er nog? Is miss (ben naam vergeten) aardig en vooral: tevreden? En dat Spaans: ook niet gek. je zult zien hoe veilig jij je voelt in al die talen als je terug komt of..als we je daar zien. Kan jij lekker alles voor ons vertalen!

    Net wat Pim en Cock zeggen: vast allemaal goed voor je ontwikkeling enzo maar evengoed... Dat er trots op je zijn, enzo en van dit en dat..

    Ben erg benieuwd naar je eerste foto's: vooral van the Houseparty...Hoe ga je daarnaartoe: metro?

    Morgen weer school: drei dagen en dan Hemelvaart.

    KUSSSS


  • 10 Mei 2010 - 05:45

    Nancy:

    You'll see that by the time your internship comes to an end, you won't want to leave the new life you've built up for yourself.
    I look forward to reading your next "bericht".
    Love, Nancy

  • 10 Mei 2010 - 06:28

    Kirsten:

    hey Sophie!!
    Het klinkt al allemaal erg leuk en spannend, het gaat vast nog leuker worden. Geniet maar van alle feestjes! Wij hebben gisteren een 2-0 achterstand tegen Pollux weggepoetst tot 2-2 dus het was een mooie zondag maar ben maar blij dat je er niet bij was, het was alles behalve gezellig..

  • 17 Mei 2010 - 10:19

    Auk:

    Dag Sophie,

    Dank voor je reisverslagen, super om te lezen en fantastisch dat je deze stap hebt gezet: an experience of a life time en een ferme basis voor de rest van je leven. Geniet van alles: de positieve en ongetwijfeld ook wat minder positieve zaken: alles draagt bij aan je verdere ontwikkeling. hartelijke groet,
    auk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Sophie

Actief sinds 19 Mei 2009
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 8883

Voorgaande reizen:

30 November 2010 - 27 Januari 2011

Kappl, Oostenrijk

01 Mei 2010 - 29 September 2010

Mijn New York stage

20 Juni 2009 - 30 Augustus 2009

mijn Duitsland stage

Landen bezocht: