eerste middagje - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Sophie Wolterink - WaarBenJij.nu eerste middagje - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Sophie Wolterink - WaarBenJij.nu

eerste middagje

Door: Sophie

Blijf op de hoogte en volg Sophie

01 Mei 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hoi allemaal,

het is hier nu tien over acht en ik kan nu wel instorten, omdat ik zo moe ben. De vlucht is goed verlopen en kon snel een taxi pakken.
Hier aangekomen rekende ze inderdaad niet helemaal op mijn komst, maar dat is allemaal goed gekomen en er was een aardige jongen die mijn koffers naar boven bracht.
Hou het even hierbij want ben echt doodop en kan niet echt meer bij vertellen.

X Sophie

  • 02 Mei 2010 - 10:35

    Nancy Novick:

    Dear Sophie,

    Welcome to NYC! I was glad to read that you arrived safe and sound! When do you start working? What will you be doing? Keep writing regular reports, OK?

    Big hug,
    Nancy

  • 02 Mei 2010 - 13:58

    Yvonne Mammie:

    Ha, liefje,

    Hoeveel mensen zitten op dit 'waar ben je nu'? Heb je Annemiek erin zitten? Die vidt dat vast heel leuk. Ik zal je haar mailadres sturen...Je zit nu vast in de zon in Central Park: bij jou is het rod de 30graden bij ons is het al de hele dag nat en ook koud. Blijft de hele week zo zeggen ze, zoals het bij jou heel warm blijft...Floris zit met Andres bij Jan in Frankrijk: twee lange mannen achterin een Smart 4/4. Zie je het voor je? Zit de jongen die je hielp met koffers in jouw hostel? Ellinore is bij Nandini hun gezamenlijke verjaardagsviering voor te bereiden en ik luister naar Radio 1.

    Hele dikke knuf...kissessss


  • 02 Mei 2010 - 18:07

    Angela:

    Hee sophie!
    Gelukkig dat je spullen dan als compensatie door een aardige jongen naar boven gebracht werden;)
    Heel veel succes op je stage en geniet van new york!!:D
    xx

  • 02 Mei 2010 - 19:51

    Cristina Tonkes:

    Hallo Sophie,

    Dit is nieuw voor mij! Ik heb nog nooit dit type reisverslag gehad. Het is een verrassing voor mij dat je in New York bent. Waar ga je stage lopen? Veel succes en ik hoor wel of de jongen van de koffer een vervolg kent.... Saludos

  • 03 Mei 2010 - 13:25

    Pim En Cock:

    Hi, stoere nicht!
    Al een beetje bijgekomen?
    Laat alles eerst maar even rustig op je afkomen. Niet teveel in één keer willen.
    Probeer vooral te genieten en je niet gek te laten maken.Zo, meteen al een -goede?- raad van een betweterige tante. Heb je vast al tíg keer van je (overbezorgde),trotse ouders gehoord....
    Kus,veel sterkte en plezier, XXX

  • 03 Mei 2010 - 19:32

    Rosa En Marike:

    Hi Sophietje,

    We denken aan je en vinden je superstoer! Heel veel lol daar.

    liefs, Rosa en Marike

  • 05 Mei 2010 - 20:10

    Ineke:

    Lieve Sophie,
    Ik heb me net gemeld op waar ben je nu. het is dus heel leuk datilkjouw werderaardigheden nu kan volgen. Weet dat ik niet zo;'n emailer ben maar het lHet lijkt me heel spannend voor je zo in je eentje in new york en je zal best nog wel voor lastige dingen komen te staan lijkt me maar wel heel leuk om een beetje met je mee te leven.Dus als je wat te vertellen hebt zal ik proberen daarop te reageren. We hebben daar net met yvonne , elinore en margaret aan de haagweg samen gegetenen natuurlijk even over je gepraat vandaar deze aktie. Lieve sophie we denken aan je veel succes en tot mails

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Sophie

Actief sinds 19 Mei 2009
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 8885

Voorgaande reizen:

30 November 2010 - 27 Januari 2011

Kappl, Oostenrijk

01 Mei 2010 - 29 September 2010

Mijn New York stage

20 Juni 2009 - 30 Augustus 2009

mijn Duitsland stage

Landen bezocht: