pfff nog maar 47 dagen - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Sophie Wolterink - WaarBenJij.nu pfff nog maar 47 dagen - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Sophie Wolterink - WaarBenJij.nu

pfff nog maar 47 dagen

Door: sophie

Blijf op de hoogte en volg Sophie

12 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hoi allemaal,

De tijd gaat echt veel te snel hier. Ik heb serieus nog maar 47 dagen voordat ik weer terug ga naar het kleine kikker landje nederland!!!
Mijn famillie is langs geweest en dat was echt super leuk, maar ook weer raar omdat ik ze natuurlijk in 3 maanden niet had gezien en ik niet echt wist op te reageren.
Maar uiteindelijk waren het toch 5 ontzettend leuke dagen en nu komt mijn vader ook nog in seotember. En dan begint het echte aftellen begonnen naar de dag dat ik vertrek.

In de periode dat ik ben heb ik al zo veel mensen leren kennen die mij heel dierbaar zijn geworden en waar ik zeker nog heel lang contact mee ga houden.

X

  • 12 Augustus 2010 - 08:51

    Margaret:

    Lieve Fie,

    Ja tijd gaat snel, zeker in zo n dynamische stad als New York!! Geweldig dat je zo veel ' wisselende' contacten hebt opgedaan, zo n unieke kans krijg je niet vaak. Koester en geniet, zou mijn device zijn.
    Was t gezellig met mam, Floris en Ellelinore? Gelukkig komt Maarten ook snel langs.

    Ik hoop uiteraard je wel weer snel te zien.

    Dikke kus vanuit een zeer zonnig Sardinië!!!

  • 19 Augustus 2010 - 12:42

    Marjan Vuijst:

    Hoi Sophie,

    Wat fijn om te horen dat je je zo thuis voelt in New York en wat gezellig voor je, dat je familie op bezoek is geweest. Ik ben dus niet naar Amerika geweest en mijn zoon komt volgende week al terug. Ook hij heeft het heel erg naar z'n zin (gehad) in de USA. Jouw Engels zal nu wel helemaal fantastisch zijn. Is het werk nu al een beetje routine of vind je het nog lastig?
    Nog veel plezier en hartelijke groet (ik zit voor het eerst weer achter mijn bureau op m'n werkplek....even wennen hoor, na die heerlijk lange vakantie!!)Tot de volgende keer!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Sophie

Actief sinds 19 Mei 2009
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 8879

Voorgaande reizen:

30 November 2010 - 27 Januari 2011

Kappl, Oostenrijk

01 Mei 2010 - 29 September 2010

Mijn New York stage

20 Juni 2009 - 30 Augustus 2009

mijn Duitsland stage

Landen bezocht: