3 maanden - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Sophie Wolterink - WaarBenJij.nu 3 maanden - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Sophie Wolterink - WaarBenJij.nu

3 maanden

Door: Sophie

Blijf op de hoogte en volg Sophie

27 Juli 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hoi allemaal,

Wat ben ik toch nalatig met dit!
Maar ik vermaak me hier misschien te goed dat ik vergeet te schrijven!
Over twee dagen komt famillie al over naar New York Waaaaah!!!
Heb het nog steeds naar mijn sin hier en ik begin hier alles en iedereen wel goed te kennen.
Wat echt super leuk is. En het is nu echt wel thuis.
Eigenlijk gaat hier wel alles zijn gangetje.

X

  • 28 Juli 2010 - 07:02

    Maarten:

    Hoi Fie,
    Ja, ik breng ze donderdag naar het vliegveld je broer, zus en moeder, dus het gaat werkelijk gebeuren. Deze week net thuis van vakantie, zal je snel weer schrijven.
    Kus, pappa

  • 28 Juli 2010 - 11:29

    Yvonne Mammie:

    Ha Lief,

    Wij gaan morgen naar je toe...de blijheidszenuwen gieren al een beetje! Wij verheugen ons.

    Ik ben er heel trots op dat je het zo beregoed doet daar! Tot morgen!

  • 28 Juli 2010 - 19:03

    Yvette:

    Hey Soof,

    Leuk om af en toe iets van je te horen. Volgens mij heb je het onwijs naar je zin maar beloof mij wel dat je daar niet blijft en dat je na je stage gewoon weer naar Rijswijk komt.

    liefs van Yvette, Tim,
    Cédric en Solange

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Sophie

Actief sinds 19 Mei 2009
Verslag gelezen: 65
Totaal aantal bezoekers 8882

Voorgaande reizen:

30 November 2010 - 27 Januari 2011

Kappl, Oostenrijk

01 Mei 2010 - 29 September 2010

Mijn New York stage

20 Juni 2009 - 30 Augustus 2009

mijn Duitsland stage

Landen bezocht: