Bijna weer zo ver - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Sophie Wolterink - WaarBenJij.nu Bijna weer zo ver - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Sophie Wolterink - WaarBenJij.nu

Bijna weer zo ver

Door: Sophie

Blijf op de hoogte en volg Sophie

15 Maart 2010 | Nederland, Rijswijk

Hoi Allemaal,

Nog ongeveer anderhalve maand en dan zit ik toch echt in New York. Het lijkt nog allemaal onwerkelijk. Je bent nog volop bezig met school terwijl al soort van half aan het voorbereiden bent om te vertrekken.
Wel heb ik er onwijs veel zin en wetend dat er ook een aantal mensen langs komen is onwijs leuk. Ik ben erg dichtbij central park gevestigd en ga er voornamelijk receptie werkzaamheden uitvoeren!!
Niet een van de leukste dingen, maar het moet wel gebeuren/

Hier probeer ik jullie zo veel mogelijk op de hoogte te houden van wat er allemaal gebeurd in dit grootte New York.

X Sophie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rijswijk

Sophie

Actief sinds 19 Mei 2009
Verslag gelezen: 63
Totaal aantal bezoekers 8879

Voorgaande reizen:

30 November 2010 - 27 Januari 2011

Kappl, Oostenrijk

01 Mei 2010 - 29 September 2010

Mijn New York stage

20 Juni 2009 - 30 Augustus 2009

mijn Duitsland stage

Landen bezocht: